Friday, December 26, 2008

Tagged By PiJaH

Nukilan bB sYasYa pada 2:39:00 PM
1. 7 ciri lelaki/wanita idaman anda:

1. Yg beriman la..WAJIB!!
2. X nak yg ensem..just good looking..kang ensem,ssh plak nk jge..hehehe
3. Not snobbish,not kerek,not budget baik ke ensem ke..no..no..no k
4. Sangat la berilmu..so leh la ajar aku yg xbrape nk pndai ni..heheheh
5. Sangat pemurah..xmo yg kekot taik idung masin!
6. FUNNY!hahah..leh bt aku gelak..
7. Lelaki yg hampir semua wanita mahukan lelaki seperti itu!huhh...

Tapi semuanya ditgn Tuhan..trima je la seadanya...

2. 7 lelaki/wanita idaman anda:

1. Justin Timberlake
2. Leonardo Dicaprio
3. Hitrik Roshan
4. Michael Owen
5. Lee Jun Ki
6. Rain
7. Kamenashi Kazuya

3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati:

1. Im so shy la..huhuhu.
2. Kelu lidah ku membisu..ahaks!
3. Berdebar2 jantung ku berdebar..heheheh
4. Im perfect or not?waa...gelaba la...
5. Rase uncomfortable..huuu..
6. Ye ke aku kuar dgn dia ni?cm xcye jek..hahahha
7. xsbr nk tau pe komen dia lps kua dgn aku..hahahah

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda:

1. Tempat makan..waa..syoknye makan..hehehe
2. G tempat yg ramai owg..so xla aku tkt sgt berdua dgn dia..hehehe
3. G 7 tempat keajaiban dunia...byk duit!
4. G shopping..blh?hehehe
5. G pantai!!
6. G maen roller coaster..hahahha
7. G mane2 la yg dia nk g...sya xksh!hehehe

5. 7 barangan istimewa yang akan anda hadiahkan kepada pasangan anda:

1. My heart
2. My soul
3. My feeling
4. My life
5. My baby dolls..hehehe
6. Surat cinta!ahaks!... :P
7. Barang2 yg aku syg

6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda:

Bkn aku nk nyanyi utk dia,tp dia nyanyi utk aku..blh?heheheh

1. I'm Yours--Jason Mraz
2. Istimewa--Indigo
3. Warisan Wanita Terakhir--Teacher's Pet
4. My Baby You--Marc Anthony
5. Usah Lepaskan--Taufik Batishah
6. Janji Padamu--Someone already sing dis song for me..hahah
7. Right Here Waiting--Richard Max

7. 7 rakan yang anda tag:

1. yayunk uda
2. yayunk irine
3. yayunk lynda
4. yayunk dee
5. yayunk daville
6. yayunk baybee jay
7. yayunk rie

0 kumen on "Tagged By PiJaH"

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez