Thursday, January 15, 2009

MAUT

Nukilan bB sYasYa pada 8:35:00 PM
15 Januari 2009, Aku n kak hani g mines...
Kami g tengok wayang cte MAUT...
pg tue aku dgr iklan cte ni kt radio..
aku ase trtarik la..
so aku ajak la member2 aku..
tp kak hani je yg free..
xpela g berdua pun...blh dating..heehheh....
Cite ni aku blh la bg 4stars kot...
Cite ni bese je..tp.............
sangat2 la menginsafkan...
hahhahah...
mengucap panjang time aku tgk cte tue..
time tgk azab dlm neraka...
aduhai..even benda tu cume just illusion not reality...
tp aku ase takot sgt2..
terasa dosa2 aku yg aku dh bt..huuuu...
so aku suggestkan kowg g la tgk cte ni....
If x pun,bli la vcd or dvd nya k.. ~_~
Tiket wayang aku n kak hani

Wee~ B4 masuk wayang





Tajuk : MAUT ( Sebelum ini dikenali sebagai MALAIKAT MAUT)
Genre : Suspense Drama
Tarikh Tayangan : 15 Januari 2009
Pengarah : Bade Hj. Azmi
Penerbit : Tayangan Unggul Sdn Bhd

Pelakon:
Cerita Satu
Liyana Jasmay, Raja Farah, Danny X-Factor, Reza ERA, Zack Taipan

Cerita Dua
Sabrina Hassan, Mohamad Bathich, Diana Danielle, Noniswara, Fauziah Ghoush

Cerita Tiga
Que Haidar, Awal Ashaari, Nana ERA, Syarizad, Eja, Hasnul Rahmat, Fauziah Nawi, Riduan Hashim, Rabecca Ahmad

Sinopsis?? Tak payah la aku publish kat sini...Better anda semua pergi menonton sendiri..okey?? ~_~








3 kumen on "MAUT"

Capo Grande on January 19, 2009 at 9:25 AM said...

memang maut...sampai ada yang mengikut balik la pas tgk citer ni...kalo rasa nak insap tgk a citer ni, kalo rasa nak isap pun blh gak tgk...hehehe

is on January 19, 2009 at 9:41 AM said...

saya tgk sehari pada jemaatnya. pada temapat yang sama..

:)

bB sYasYa on January 19, 2009 at 3:40 PM said...

to capo grande-->dh tgk kew cte ni?nk isap pew ye?isap jari?haheheh

to is-->owh..tgk kat mines gak?bgs2 ~_~

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez