Monday, January 12, 2009

Tinggal Kenangan by Caramel

Nukilan bB sYasYa pada 5:51:00 PM
Tinggal Kenangan-Caramel

Pernah ada kata cinta antara kita
Kini tinggal kenangan
Ingin kulupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi seperti dirimu oh bintang

Jauh kau pergi meninggalkan diriku
Di sini aku merindukan dirimu
Ingin ku cuba mencari penggantimu
Namun tak lagi seperti dirimu oh kekasih

Someone pnh bg lagu ni kat aku..time tue aku dh sebln pts ngan dia.(benda ni dh brlaku brbln2 yg lalu.tp bwu skrg aku jumpe n dpt dgr lagu ni..sowie ek frens)....Aku xtau la npe dia bg lagu ni kat aku..Ble aku tnye,dia jwb saje je..Lg pun lagu tue best..So aku "ye" kan je la..

10 kumen on "Tinggal Kenangan by Caramel"

aKu..DiA...kAmU on January 13, 2009 at 10:01 AM said...

Dia nak jiwa2 ko balik ler tur... taktik org nak blk ke pangkal jln!

ULTRAMAN on January 13, 2009 at 11:11 AM said...

hehhe.....ai eh..?

bB sYasYa on January 13, 2009 at 3:38 PM said...

to ultraman..eh..mane u tau?ahaks!KANTOI!

to aKu..DiA...kAmU....weee~xde maknenye dia nk i blk la..hehehhe

ULTRAMAN on January 14, 2009 at 9:59 AM said...

hahhahhaha......dapat rasa....

bB sYasYa on January 14, 2009 at 11:31 AM said...

dpt rase?hahah.cmne u leh rase ye daville?

alif-mikail on January 15, 2009 at 4:10 PM said...

emo emo emo..

yg lalu usah dirindu.. gitu bah!

ULTRAMAN on January 15, 2009 at 5:32 PM said...

hhehehe....dpt rasa dr ayat2 tuh la...ekeke....

bB sYasYa on January 15, 2009 at 8:13 PM said...

to alif mikail-->ala..skali skale nk jd emo..peslhnye..

to daville-->hahahha...u ni pakar trjemah ayat ke pe? :P

ULTRAMAN on January 15, 2009 at 9:11 PM said...

hehheehe.....hahahahah.....6th sense...ekeke...

bB sYasYa on January 16, 2009 at 1:07 AM said...

6th sense?i want it too!!huehuehue

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez