Wednesday, February 4, 2009

Bowling Jusco Seremban 2

Nukilan bB sYasYa pada 10:18:00 AM
Jumaat 31 Jan 09...:dancepanda:
Aku balik seremban naek train..
Malu tue kami plan nak tengok wayang tapi disebabkan cite2 yang ade agak tak besh
Then akak aku plak dah tengok cte InkHeart..
Akhirnya kami plan men bowling aje..
Rancang hanya berdua..
Tapi akhirnya jadi berempat..
Kami ditemani oleh member keje akak aku n adek member tue..
Dari kul10lbh mlm hingga hampir 12mlm kami menyakitkan sendi2 tangan
Even hanya dua games aje..
Tapi sudah ckup untuk buat tangan aku lenguh
Huhuhu..
Almaklum la..
Jarang beno men bowling ni..
Then result untuk game ni..
Seperti bese..
Aku akan KALAH...hahahahahah:girl_4:

Teringat plak dulu..
Maen dengan someone..
Sokmo dia menang..
Asyik2 aku kene blanje dia makan..
Tapi aku akan belas dendam..
Ajak dia lumba kete..
Sbb aku akan menang n dia plak kne blanje aku makan..
Huhuhu...


Kamil -->Dia asyik buat owg gelak saje..Gaya paling menyerlah!


Syasya -->Dia gelak je lebih :P


Matrus -->Dia maen dengan relaks n selambe je..tp TERER!


Wan -->Dia lambat panas lor..owg dh penat dia bwu terer maen..hohoho


1st game

2nd game

Owang yang kalah :P

9 kumen on "Bowling Jusco Seremban 2"

^Sya*ZiLa^ on February 4, 2009 at 2:17 PM said...

Wee.. Wan tu memang lampi sikit stamina die.

Gambar Kamil dan Syasya wa ambil stylo lah.

Gambar Matrus dan Wan sape ambil eh? Diri tegak je. Tak stylo langsung.

Kalah takpe, yang penting menang stylo. Ahahaha.

bB sYasYa on February 4, 2009 at 2:20 PM said...

hahahha..
tau tape..
nth sape la amek pict matrus n wan tue
hehehehe
tgn xbedong!

alif-mikail on February 4, 2009 at 2:23 PM said...

jom lawan koi..

err.. bowling ni spesis pakai rejam sampai mati ke hah?

serius koi tak tahu...

bB sYasYa on February 4, 2009 at 2:28 PM said...

hentam je la alif-mikail

ARYN on February 4, 2009 at 4:15 PM said...

wa..sy lagi xpndai maen..hikhik..kalah teruk..asik msk longkakng je =(

Capo Grande on February 4, 2009 at 8:29 PM said...

Giler power si Kamil tu...macam Farid Kamil pun ada kan kalo tgk dari belakang...huhuhu....

Buat Syasya...ingatlah kata2 hikmat ni..."Sekali kalah tak bermakna anda menang"...huhuhu....

bB sYasYa on February 5, 2009 at 8:19 AM said...

to aryn -->ala..sy pun bkn reti men sgt..hentam je la...heheheh

to capo grande-->mmg xmenang pun...so mmg kalah je la jwbnye..heheheh..farid kamil?huh!sungguh perasan!

penjenayah.merah.jambu. on February 6, 2009 at 5:30 AM said...

lamenye dah tak men boling...
huuu..

bB sYasYa on February 6, 2009 at 10:56 AM said...

jum la kte men bowlin ci penjenayah merah jambu ~_~

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez