Friday, February 6, 2009

Personality

Nukilan bB sYasYa pada 11:45:00 AM
Disebabkan aku lahir pada bulan Mac...
Disini aku nak post entry pasal personaliti orang yang lahir pada bulan Mac..
Ade la sikit2 pada diri aku...
Dalam 85% kot..hahahha..


MAC

+ Berpesonaliti yang menarik dan menawan
+ Mudah didampingi
+ Sangat pemalu dan pemendam rasa
+ Sangat baik secara semula jadi, jujur, pemurah dan mudah simpati
+ Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam sekitar
+ Suka pada kedamaian
+ Sangat peka kepada orang lain
+ Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain
+ Tidak cepat marah dan sangat amanah
+ Tahu balas budi dan tahu kenang budi
+ Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam
+ Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal
+ Suka berangan-angan
+ Suka melancong
+ Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi
+ Kelam kabut dalam memilih pasangan
+ Suka dengan hiasan rumahtangga
+ Punya bakat seni dalam bidang muzik
+ Kecenderungan kepada benda yang istimewa dan baik
+ Terlalu moody

Mane yang aku highlight tue maknanya ade la dalam diri aku..
Hahahha...

7 kumen on "Personality"

Azizul.Jalil on February 6, 2009 at 12:01 PM said...

hye..
thx surf to my blog yesterday..
if u want Design Resources or Aspiration, u can surf to my blog.

is it true 85% same as u highlighted?I dont think so..

c h o c o l a t e i.c.e on February 6, 2009 at 12:03 PM said...

yg highlight ye personaliti anda..

mne cukup lg 85% tu..

highlight2 lg..bg ckup 85%..

lalaLala..

bB sYasYa on February 6, 2009 at 12:14 PM said...

hahaha..
tulis je 85% tue..
tp xtau pun brape...
agak2 sudah..
not so seyes k ~_~

h[i]k[A]R[i]© ☂[x]O[x]O☂ on February 6, 2009 at 3:52 PM said...

nie eh personaliti org mac..
tp kn, sumanya cm songsang jer ngan adeQ xoxo..hooho
dia pun dak mac, tp.............. ;p

***dee*** on February 6, 2009 at 8:22 PM said...

bb kita sama dilahirkan bulan 3 ma...ngee ader sikit sama lor...thanx info tue

bB sYasYa on February 9, 2009 at 3:26 PM said...

yup2 cik h[i]k[A]R[i]© ☂[x]O[x]O☂
ni info yg sy dpt..
hasil kajian dato' fadzilah kamsah...
tp xsemuanye betul..
ni kan hanya kajian..
semuanye mengikut individu tue sndri ~_~

eh cik dee..
kte same bulan ek?
bgs ~_~

bB sYasYa on February 9, 2009 at 3:47 PM said...

yup2 cik h[i]k[A]R[i]© ☂[x]O[x]O☂
ni info yg sy dpt..
hasil kajian dato' fadzilah kamsah...
tp xsemuanye betul..
ni kan hanya kajian..
semuanye mengikut individu tue sndri ~_~

eh cik dee..
kte same bulan ek?
bgs ~_~

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez