Tuesday, February 24, 2009

Tagged by Is n Siput Uda

Nukilan bB sYasYa pada 9:47:00 AM
2 owg telah tag ku dgn tag yg sama..jenuh gak nk bt..huhuhu...tapi siap gak akhirnya.YAHOOOOO!!!! ~_~

MENYAHUT CABARAN KESYUKURAN'
sila nyatakan dengan penuh sincere, anda bersyukur untuk apa dan kenapa, sebanyak 50 point.

1.saya bersyukur saya dilahirkan ke dunia ini..(even terasa berat sangat)
2.saya bersyukur saya dilahirkan sebagai wanita..leh berpakaian cantek!leh pakai heel!hehehe
3.saya bersyukur saya dilahirkan dengan ckup sifat..
4.saya bersyukur "mereka" ibu bapa saya..
5.saya bersyukur saya ada kakak yang cantik n baek aty..
6.saya bersyukur ada 2orang adik lelaki yang nakal n baek..salu buli dowg..hhehehe
7.saya bersyukur dengan nama saya..arab's name ~_~
8.saya bersyukur saya telah idup selama hampir 21thun (23Mac)..
9.saya bersyukur saya tidak tinggi n tidak rendah..so normalla kan..xla nampak pelik ke pe..heheh
10.saya bersyukur saya kurus even saya sangat kuat makan n suka makan fast food..saya senang untuk pilih baju
11.saya bersyukur saya punya mata yang bundar kerana ramai org puji mata saya..
12.saya bersyukur rambut saya halus,lurus n berwarna sedikit keperangan..tapi skarang dah jadi len hasil teknik perming..aiyak!
13.saya bersyukur berkulit hitam manis sebab saya tak perlu berjemur tepi pantai macam mat saleh..eheheh
14.saya bersyukur saya masuk tadika yang best!menang pertandingan pakaian beragam.hehehhe
15.saya bersyukur saya start suka dak laki mase umur 9thn..Tapi jap je sbb dia pindah skewl..huhuhu.
16.saya bersyukur saya merupakan pelajar pertama di skewl saya itu yang berjaya dalam Peperiksaan Tahap Satu (PTS)
17.saya bersyukur saya start belajar dengan orang yang lebih tua dari saya dari darjah 5 sampai saya tamat diploma.BEST!
18.saya bersyukur saya dapat 4A dalam upsr..(tak la bagus sangat :P)
19.saya bersyukur saya dapat masuk skewl agama mase form 1 even ayah nak saya masuk high skewl.skewl ngan sis..
20.saya bersyukur saya mula dating mase umur 14thun (form3) dengan sowg dak laki yang ALIM!Tapi itula yang pertama n terakhir mase saya skewl. ~_~
21.saya bersyukur saya salu dapat choc time form2-4.."si dia" yang bagi.
22.saya bersyukur "si dia" ingat n bagi present setiap kali besday saya selama 3thn.
23.saya bersyukur saya tau "si dia" curang..so tak la saya kene tipu lama..cuma 6bulan je.
24.saya bersyukur saya dapat 4A4B dalam PMR..even ayah sangat marah..
25.saya bersyukur saya dapat masuk kelas aliran sains.BEST!
26.saya bersyukur saya jadi asst monitar yang sangat suka ponteng kelas!ahhahaa
27.saya bersyukur ada kawan2 yang sangat best mase skewl dulu!
28.saya bersyukur SPM saya agak ok la.even ada sowg cikgu yang cakap result saya itu tak ke mana..
29.saya bersyukur akhirnya saya dapat masuk high skewl gak seperti yang diinginkan oleh ayah.Saya dapat masuk form6 aliran biologi..Tapi jap je.
30.saya bersyukur kerana saya telah tamat sekolah akhirnya..hehehe..Tapi saya rindu masa study dulu.
31.saya bersyukur sebab semua cikgu saya best n berjaya mendidik saya..
32.saya bersyukur sebab dapat gak masuk menara gading..2 Universiti yang berbeza..
33.saya bersyukur dapat PA yang sangat baek n cantek masa diploma..
34.saya bersyukur saya penah dapat dean list even sekali jew mase diploma..hehehe
35.saya bersyukur akhirnya saya dapat masuk Universiti yang saya idam2kan sedari kecik untuk sambung my degree...
36.saya bersyukur saya penah ase idup susah..jadi saya tidak terlalu manja n akan bli brng yang saya mahu dengan duit sendri..
37.saya bersyukur saya penah mencuba berbagai jenis kerjaya yang membuatkan saya mendapat banyak pengalaman n kawan!
38.saya bersyukur saya udah punye lesen kete!
39.saya bersyukur saya takut membawa motor sebab saya tak perlu amek lesen motor..hhahha
40.saya bersyukur saya kuat makan n tak memilih makanan sangat..
41.saya bersyukur saya suka berjalan n shopping sebab saya akan g mane2 aje utk hiburkan aty!heheheh
42.saya bersyukur saya dilahirkan di Malaysia!aman beb..
43.saya bersyukur saya penah jatuh cinta dengan orang yang salah sebab saya dapat belajar banyak benda...
44.saya bersyukur saya ada laptop sendiri..buleh on9 salu..ehehhe
45.saya bersyukur saya ada hp sndri..blh msg,mms,kol,3g n sebagainya..
46.saya bersyukur saya telah dapat kerja gov!yahoo...its my besday present for dis year k ~_~
47.saya bersyukur saya sangat peramah menyebabkan saya punya rmai kawan..hahahah
48.saya bersyukur saya penah punya kawan yang memahami saya time skewl,diploma n degree...
49.saya bersyukur dengan segala2nya yang terjadi pd diri n idup saya
50.saya bersyukur saya telah dapat menyempurnakan tugas membuat tag ini..hahaha...PENAT!



saya nak tag :
cik xoxo
eibu junes
dyanza.maya
aryn
chentaMAYA
YnaaOhYnaa
Stalker Manuscript(Kak Ema)


ckupla..xtau nk tag sape ag..sape2 mau bt,bt la ye..pasti anda sangat comey n hensem ~_~

6 kumen on "Tagged by Is n Siput Uda"

MisZ PinKy on February 24, 2009 at 2:40 PM said...

hehehehhee..

bjaye gak wat tag ni yee..

hik2

bB sYasYa on February 24, 2009 at 4:33 PM said...

yup2..
berjaya gak akhirnya.. ~_~

♡ Eibu June's ♡ on February 25, 2009 at 2:22 PM said...

salam syasya...

ibu rase nak cium2 kamu & gigit pipi yg tembam tu...

hahaha sbb dah tag ibu...hwaaaa(T_T)
tp ibu x putus asa...

akan ibu jwb gak...tp lambat skit eh..hehehe!!!!

bB sYasYa on February 25, 2009 at 8:59 PM said...

wasalam..
maafla ibu...
syasya asyk kne tag je..so syasya pun nk tag owg je la kje
ehehehe
ibu,pipi syasya xtembam la..hehehhe

Rie Zarchry on February 26, 2009 at 4:28 PM said...

hehe..xla ibu..
pp die tembam gak..hek2

ala..xtagged shaye pun?
hek2
mst kes mrh sbb xjwb tagged2 yg dlu ek..hehe

bB sYasYa on February 27, 2009 at 9:16 AM said...

mane ade tembam..

bkn xnk tagged kamu..
tp kan kamu dh kne tagged yg same oleh siput uda..cube check..hehehe ~_~

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez