Monday, March 23, 2009

im so sorry

Nukilan bB sYasYa pada 1:25:00 AM
Aku minta maaf sgt2 pd someone...Aku ase ssh aty sesgt bile dia mrh aku..Aku tak ske org mrh aku..Tapi bile org yg aku syg mrh aku..aku mmg sgt ssh aty..
Aku mengaku aku masih sygkan dia...Jangan anda tanya mengapa..Aku ase sangat bersalah sekarang..

Entry yang lepas aku post dalam keadaan yang marah,sedih,keliru,kecewa,serabut n sebagainya..Aku tulis ape yang aku ase ketika itu..Anda sendri blh phmkan?So mane2 ayat yang aku ade tersalah tulis,aku minta maaf sangat2...Aku tak sengaja...

Aku sekarang semakin kurus sejak aku sakit aritu..Bayangkan la tali pinggang aku dulu aku guna lubang no 3.Bawu selesa..tidak ketat or longgar..Tapi sekarang pakai lubang no 1 pun masih longgar..Betapa keciknye pinggang aku...Entah berapa la berat aku sekarang ni...

Arini besday aku..Aku tak minta pape pun dari anda semua...Aku hanya minta anda berikan kemaafan kepadaku andai aku ade mengguris aty sesape..Andai aku ade membuat salah kepada sesape..Kemaafan anda merupakan pemberian yang paling bermakna untukku.Kepada sesape yang dah wish besday aku pada entry lepas..Terima kasih banyak2..Aku menghargainya...

6 kumen on "im so sorry"

sEr0ja on March 23, 2009 at 3:02 AM said...

jgn seday2 syasya,,,
beri lah dia bertenang hati dulu..
nanti pasti dia datang cari syasya..pujuk syasya...anyway,,epy besday girl..smg lbih epy n bahagia.. pnjg umo..murah rezeki...namo seday2 lagi ye...

wid on March 23, 2009 at 8:43 AM said...

selamat hari jadi bb...
napa sedeh sgt nie..
xmoa sedeh2 ceria2x kan hidup anda...tue ..

bB sYasYa on March 23, 2009 at 9:52 AM said...

thanks seroja...
dh xsedih sgt pun..dh leh bertenang...hehehhe

thanks wid....
tak sedih la..don worie

TeD on March 23, 2009 at 10:45 AM said...

Happyu Birthday to you... :)

bB sYasYa on March 23, 2009 at 11:14 AM said...

thanks ted

Capo Grande on March 27, 2009 at 9:17 PM said...

sama la kita...pakai belt lobang no 1....ermm, dari depan kan???

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez