Thursday, March 26, 2009

Waiting and waiting....

Nukilan bB sYasYa pada 2:30:00 PM
24 Mac....

Seharian aku betapa kat Kementerian Kewangan..Dengar pelbagai taklinat yang langsung tak masuk dalam pale otak aku ni sebab asyik pkr je kne posting kat kementerian pe....Bukan aku sowang k...Hampir semua orang yang melapor diri aritu begitu....Akhirnya jam 5.05petang aku dapat surat posting..Aku di tempatkan di Kementrian Sumber Manusia Putrajaya...



25Mac....

Pepagi ag aku dah tunggu bus untuk ke Kompleks D...nak g keje la kononnye...Sampai kat Kementerian..setelah tunggu hampir sejam lebih,aku jumpe en Nazri...dia nak uruskan penempatan jabatan plak...Aduh sekali lagi aku tak senang duduk...Dia kata naek rehat tengahari bawu dia bagitahu..Tapi tak de maknanye...Kul6petang bawu aku dapat surat posting jabatan...Aku ditempatkan di Jabatan Keselamatan n Kesihatan Pekerjaan Melaka (JKKP)..Esok pagi nak kne lapor diri...Aduh..kene pindah la nampaknya...Kul10malam aku gerak ke Melaka...Naseb baek ade orang nak tumpangkan.



26Mac...

Alamat surat yang aku dapat JKKP tu ade kat wisma datuk hj. mohd...Sekali rupenye dah pindah..Aku tanya org kat Wisma Persekutuan Melaka...Dia bagitahu JKKP kat PKNM MiTC...Naseb baek la ade sowg kawan aku boleh antar aku..Dah lambat masuk kje arini...
Naseb baek la agak ok gak kat sini...Tapi sekarang masalahnya umah sewa plak..AKu dah la tak de transport...Jauh plak nk g MiTC ni..cmne ek?ade sesape leh tlng x??

8 kumen on "Waiting and waiting...."

MisZ PinKy on March 26, 2009 at 3:23 PM said...

mitc?

waaaa sgt dkt la kiteee..

;p

bB sYasYa on March 26, 2009 at 3:54 PM said...

itula..
tapi sy bermasalah ni
mencari tempat tinggal...
lepas ni sy jadi warga melaka seketika la..
huuu

wid on March 26, 2009 at 4:08 PM said...

Wahahaha bb jauh sungguh kamu berjalan ..
dah senag lah leh lik jb nnt yer..
paper pon tahniah lah..
walaupon jauh kamu merantau tue..

bB sYasYa on March 26, 2009 at 4:19 PM said...

xde la jauh sgt wid..
jiran je dgn tmpt asl
hehehe

syahza on March 26, 2009 at 4:23 PM said...

wah leh la mtk banjer kt umbai ni

bB sYasYa on March 26, 2009 at 4:26 PM said...

adeh sis syahza...
bwu la mula kje..
nk dpt gaji tu..
jauhnye ag
hehehhe

wid on March 27, 2009 at 8:15 AM said...

jiran2 leh lah mak selalu melawat bb..
jadi org melaka nie senang kaki tue lagi mau jenjalan...
dah dapat umah ker??

bB sYasYa on March 27, 2009 at 9:30 AM said...

insya allah esk mak dtg lwt bb...
hehhe
lom dpt umah ag
itu yg isau sesgt :(

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez