Wednesday, March 11, 2009

What Dark Angel said bout me ~_~

Nukilan bB sYasYa pada 6:15:00 PM
Entry ni macam entry misz pinky jew..
Bukan nak tiru ape..
Cuma nak tau...
Pe plak pendapat owg len pasal aku..
Hehhehe..
Ade sape2 nak bagi komen?

Kat bawah ni aku copy paste pasal pe yang dark angel imagine bout me..
Dia xpnh jumpe aku pun..
Tapi pe yang dia imagine tue ok la ~_~

Tak pernah aku jumpa kalian, betul tak? ya maksud aku, accentric(szus), pinkfreak, semuthitam, isrockstar, bbsyasya , dian , ultraman, dan shoesize 6. Tapi oleh kerana aku ni seorang yang suka berimaginasi, aku selalu bayangkan rupa kalian, dan perwatakan kalian.Maaf, kalau lansung tak tepat. Tapi dah itu yang terimaginasi.

bbsyasya:

Dia, sama macam pinkfreak. Enjoy dengan hidup dia, fun. Dan amat senang dikelilingi kawan-kawan.Ya, melihat dia, aku rasa, aku semakin tua.. Aku selalu confuse antara ikon dlm profile dia, dengan gambar2 dia dalam blog, terbayang rupa macam dalam ikon, tapi gambar tak sama. Yang pasti, dia ni caring, pada kawan2 dan juga aku, haha..kadang2lah rasanya macam tu.

0 kumen on "What Dark Angel said bout me ~_~"

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez