Thursday, April 2, 2009

Camelia by Irwan Syah

Nukilan bB sYasYa pada 1:54:00 PM
camelia maafkanlah aku
karna ku tak bisa
temani tidurmu
camelia lupakanlah aku
yang tak kau temui aku

kau wanita terhebat
yang pernah singgah di hatiku
kau wanita yang tegar
aku mohon lupakanlah aku
sudahlah jangan menangis lagi
ku rasa cukup sampai di sini
mungkin di suatu saat nanti
kau temui cinta yang sejati

** sudah cepat lupakanlah aku
jangan pernah ungkit masa lalu
ku takut kekasihku pun tahu
kau pernah menjadi simpananku

camelia

kau wanita terhebat
yang pernah singgah di hatiku

repeat *, **

sudahlah jangan menangis lagi
ku rasa cukup sampai di sini
ku takut kekasihku pun tahu
kau pernah menjadi simpananku

camelia

tetiba aku jadi minat dengan lagu ni..Tak tahu la nape..Tapi bukan mudah untuk melupakan orang yang kita pernah sayang..Betulkan???

5 kumen on "Camelia by Irwan Syah"

sHe~[RYaN] on April 2, 2009 at 2:33 PM said...

ya,sy juga amt suak lagu camelia ni..
muzik dia sbnrnya yg bes lyn,ngan suara si iwansyah yg hakiktnya xberapa best mmg mendayu2..
syu je dgr..

ececece,tatau la motif ape g kumen lagu ni,hehehe..

bB sYasYa on April 2, 2009 at 3:33 PM said...

hehhehe..
sore irwan syah mmg xbest
tp lagu dia nth pape je
ku tunggu jandamu la..
lagu ni soh ex dia lpekan dia plak sbb dia dh ade org len..hampeh tol..
hehehehe

0 on April 2, 2009 at 5:16 PM said...

ala jgn sedih2 ek cik bb ek...xpe sy ada kat sni hiburkan ati awk k...hihihihi :D

ULTRAMAN on April 2, 2009 at 8:37 PM said...

hampeh tol lagu ni...teringat ngn ex yg sgt celaka itu...tp malangnya sy berada di posisi kapel dan bukan simpanan...

bB sYasYa on April 3, 2009 at 8:22 AM said...

to girl-->cik,sy ok je..nk email ek?sy bg email google je la ye...if ade google talk,leh chat dgn sy..kat opis ni,ym kne blog :(

ni email sy...
chenta.aty@gmail.com

to ultraman-->sbr la daville....semua tu jdkan pengalaman n pengajaran...

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez