Saturday, April 4, 2009

Lynda n Aerobik

Nukilan bB sYasYa pada 8:23:00 PM
Tadi kuar jumpa Lynda..Lame dah tak jumpe dia..Asenya b4 dia g keje kat JB and aku g lapor diri kat Putrajaya kot..Time aku pulangkan buku dia..Hehehhe
Ari Khamis lepas mengaturkan pertemuan dengannya kat blog aku ni je..Hehhe...Then pagi tadi confirmkan..Akhirnya jadi gak jumpe dia even aku terlambat sikit..(Gara2 bus ye)..
Jumpa dia kat bustand..Aku bli tiket balik Melaka esok..Then g Kluang Mall..Menapak dari bustand..Agak berpeluh gak ye..
Sampai Kluang Mall,g tengok org buat aerobik..Heheh..Menarik je tengok...Instructor dia agak berusia..Tapi bodynya..Meletop!Hahahha...
Lepas tue ktwg g makan kat Pizza Hut..Sambil borak2 pasal umah sewa,kete,keje n macam2 la..Tak lupa pasal kwn kami masa diploma dulu.Hahaha...Sape la yg kami gosipkan tue.. :P
Lepas tue g Kluang Parade plak..Ade PC Fair..Usha2 broadband celcom..Aiyak,kami sangat bersabar untuk membelinya dek kerana gaji kami yang akan masuk lambat lagi..Almaklum la org bwu keje...Huhuhu...
Kul6lbh bawula aku balik umah ^_^


Aerobik Anjuran Kementerian Belia & Sukan

Tengok la instructor dia... ^_^

Pe ntah dowg buat tue..heheh


Time tengok aerobik..Lynda pun mau ikut serta aerobik 2..Huuu..


Manyak lagi sebenarnye tapi tersembunyi..Hehehe


Bersihnye pinggan aku..Hehhe

P/s:Cik Greennydayy,syasya sudah letak pict syasya ye ^_^

6 kumen on "Lynda n Aerobik"

cIk JanNah on April 5, 2009 at 2:10 AM said...

wah tbe2 mcm teringin lak nak mkn pizza~
hurmmm

;)

bB sYasYa on April 6, 2009 at 7:57 AM said...

g la mkn pizza cik jannah..
ajak syasya pun buleh :P

ira on April 6, 2009 at 8:37 AM said...

linda dah tembam.. heheheh..

bB sYasYa on April 6, 2009 at 8:47 AM said...

linda mmg tembam la ira..hehehhe

adnilsa on April 6, 2009 at 5:00 PM said...

wei..ira!! sya!!
mane de aku tembam..
berat aku maintain je tau...
tp sedih wei..
semu org ckp aku tembam..
huahauhauhau...
aku on diet sekarang..
huhu...

bB sYasYa on April 7, 2009 at 12:51 PM said...

tp mmg ko tembam la yunk..hehehehe
diet kew? :P

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez