Tuesday, April 21, 2009

This Morning...

Nukilan bB sYasYa pada 7:44:00 AM
This morning...
Bangun tdo dengan ase yang sangat malas..
Terdengar bunyi guruh..
Aduhai..ujan ke??cmne nak g keje ni?!Itu yang pertama aku pikir..
Then ase takut aku pada guruh datang...
Dulu mase kat kolej, aku salu tinggal sowg kat bilik bile ujan..SANGAT KERAP!
Puncanya kelas aku dengan rumate, tak penah same..
SO bile ujan lebat, siap guruh & kilat, blackout plak lepas tu..
Memang membuatkan aku lemah jantung dan segalanya..
Mase tu mulala aku nanges sowg2 dalam selimut..
Kol EX aku sambil ngadu macam2, sambil nanges..
Dia je tau cmne keadaan aku bile ujan kilat..
Kenangan lame..
.
.
Back to da story...
Sambil mandi aku pikir, cmne nk g keje ni..
Aku dah la kene menapak jauh g bustop tu..
If nak tunggu ujan reda, confirm la tertinggal bus..
Lepas solat subuh, aku masih relaks..
Nak kejut kazen aku,minta dia antar aku, dia tengah tido..Siap kunci pintu..Camne la aku nak kejut..
Then aku kol Bie, melaksanakan janji semalam..
Pastu kol Shaz...bagitahu ujan lebat..
Pikir cmne nak g keje..
Dia tak bagi aku redah ujan tu..dia tak nak aku mandi ujan..
Sebab semalam time makan, dia kata muka aku pucat..Badan panas..Takut aku deman je.
Aku bile penat, tak kisah la penat keje ke, penat shopping ke, penat berjalan ke...
Badan aku mesti panas seperti orang demam...
Tapi aku nekad je la redah ujan tu..Bawak skali bekal panadol actifast semalam..
Dengan menyarung selipar getah bese je..No heels today!
Dengan berpayung pink yang dibli di Watson...
AKu redah gak ujan..Jangan ditanya berape tinggi aku mengangkat kain baju kurung ku...sedikit SEKSI!
Sampai je bustop, lepas 2min kot, bus tuah pun sampai..
ALhamdulillah..sekejap je aku tunggu..
Sampai opis, ujan dah reda ckit..Tak perlukan payung....Hehehehe..
Sedikit journey arini....
P/s:Entry aku semakin membosankan sebab tak punya pict2 yang menarik..Aiyak, teringat HP sony cybershotku yang diragut aritu :(

11 kumen on "This Morning..."

wid on April 21, 2009 at 8:02 AM said...

aiyakkk cik sha ingat agie hp tue yer..
cian dye..pic2 berharga didalam yer...

bB sYasYa on April 21, 2009 at 8:09 AM said...

yela..sangat sayang hp tu..bkn aje pict2nye..tp msg2 kat dlm tu..sore2 yng dirakam dlm tu..semuanye ilang dh..seperti memaksa sy melupakan si dia trus...

LinKin on April 21, 2009 at 9:13 AM said...

Bsbr ye bb, nti dah ada "baby" smuany akn lncar;D

seksi skit je ke???? hahahah

bB sYasYa on April 21, 2009 at 9:35 AM said...

yeah..tunggu my baby kuar je..
hehehhe..yela..sedikit seksi saje..xde org nk tgk pun pg2..heheeh :P

deatH_luVer on April 21, 2009 at 1:01 PM said...

rineh kat sini pown ujan sampai saye pon terlajak tidO...huhu
punch card ku merah..

bB sYasYa on April 21, 2009 at 2:10 PM said...

HEHEHHE...
merata tempat ujan arini yunk ^_^

bluefroggie on April 21, 2009 at 4:13 PM said...

pakai je baju ujan lengkali...

Kraxpelax on April 21, 2009 at 4:25 PM said...

Personal announcement!

Forgive me not being exactly the Shy Guy, but I sincerely do feel I have something important to say.

http://winmir.blogspot.com/Stay cool, it's heavy stuff.

Best wishes,
Peter Ingestad, Sweden, I Ching Oracle Practitioner

bB sYasYa on April 21, 2009 at 4:34 PM said...

if pakai baju ujan.xcomel la incik froggie ^_^

cIk JanNah on April 21, 2009 at 9:04 PM said...

alalla cian nye dia
nnti leh bli kete plk erk.
x yah redah ujan dah~

;)

bB sYasYa on April 22, 2009 at 7:47 AM said...

xpe2.
tak lame ag my baby kuar..hehhehe

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez