Monday, May 11, 2009

Haziq

Nukilan bB sYasYa pada 12:24:00 PM
Semalam g lepak umah sheila jap..Tak penah g umah dia..Dia plak dok invite2 je..
So semalam alang2 dah lalu umah dia, singgah la jap..Dah tu ade plak dak kecik kat bawah ni

Nama dia haziq..Bb tatau la nama penuh dia ape..Tapi orang panggil dia abang ngah..Dia ni anak buah sheila.Dia ensem, sangat nakal n peramah..Letih layan kerenah dia..

Bb g umah dia semalam dengan shaz n naz..Yang syoknya dia panggil shaz n naz "auntie" tapi dia panggil bb "kakak"..Hahaha..mudanya bb!

Sampai2 je, dia cakap dengan shaz...

"Auntie Wani, arini takleh buat rambut pacak la..Sebab mummy kata dah malam..Tak boleh pakai gel"

Dia suka ikut gaya rambut shaz..rambut otomen :P

Shaz balas

"Ala..pe ni tak leh pacak.."

Pastu dia terus g masuk dalam..basahkan rambut..bawak kua gel...Tak pasal2 Intan, adik sheila kena melayan dia...

Dah siap tu bb cakap dengan dia "Jum amek gambar!"

Dia pun nek tembok yang bb duduk...trus posing....Aiyak dak kecik ni!


Muka sengal je dak kecik ni!

Yang ni dia buat muka pe ntah..Tapi tetap ensem..Nampak tak rambut dia pacak tu? :P




Shaz dengan dia..Pape je mimik muka yang dia buat
Pastu bb tunjuk pict kat atas ni kat dia..
"Bang ngah, sape ensem dalam gambar ni?"
Dia tunjuk shaz..
"Uncle wani la"
Aiyak dak ni..jap Auntie wani..jap Uncle wani..Mesti dah confius ni.Hahahaha

16 kumen on "Haziq"

bluefroggie on May 11, 2009 at 1:00 PM said...

budak2 kecik memang selalu konpius.. jgn la konpiuskan mereka :)

dark angel on May 11, 2009 at 1:16 PM said...

saya memang minat orang rambut camtu, kem salam haziq yer

bB sYasYa on May 11, 2009 at 1:49 PM said...

to bluefroggie --> xsengaja la incik confiuskan dia..heheheh

to dark angel --> minat ke incik?heheh...ala...xtau bile jmpe haziq tu lg...sgt nakal!geram je sy

Shark on May 11, 2009 at 3:36 PM said...

sgt comey adik haziq
cubit pipi leh tk...

bB sYasYa on May 11, 2009 at 4:06 PM said...

dia memang comel n ensem kan? :P

me on May 11, 2009 at 4:17 PM said...

cute abes..

bB sYasYa on May 11, 2009 at 4:21 PM said...

dia mmg cute..tp nakal..ssh nk dgr ckp...heheh..
awak sape ye me??

Aku... Dia... Kamu.. on May 11, 2009 at 4:38 PM said...

Comel..comel!!!

bB sYasYa on May 11, 2009 at 5:02 PM said...

glamer la plak dak kecik ni..huuuu

pijah@hakuna on May 11, 2009 at 5:23 PM said...

weh. henseeeeeeeeem........ nak bekenalan! ekeke

me on May 11, 2009 at 9:23 PM said...

haha..tp anak buah sy cute+hyperactive..

lagi la pening nak menjagenyer..heh..

psst:lenkali jgn letak pic budak y cute, nanti owner blog kurang glamer..

btw, sy me..awk xkenal sy lg..nanti2 kenal la..heh

bB sYasYa on May 12, 2009 at 8:46 AM said...

to pijah --> nk berkenalan?takpayah la..dia, bb punye..heheheh

to me --> haziq pun hyperactive tau..dah la susah nak dengar cakap.degil!hehehhe
takpela dia glamer pun..tuan blog dh lame glamer.. :P

ala..tamo kenal2 lbh2 ke?hehe ^_^

me on May 12, 2009 at 8:56 PM said...

haha..ye2, tuan blog mmg glamer..

oppss, kenal camner tuh?..

bB sYasYa on May 13, 2009 at 8:20 AM said...

alahai...glamer ke sy ni? :P

ala..kenal2 la..mane link blog kamu?

me on May 13, 2009 at 10:35 AM said...

eh, sy xder blog..im just blog hopping..

sori ea..

bB sYasYa on May 13, 2009 at 11:26 AM said...

la..cmne nk knl ni?? :P

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez