Thursday, June 4, 2009

Cry...

Nukilan bB sYasYa pada 11:09:00 AM
Hari ini....
Saya menanges lagi di opis..
Untuk kali kedua..
Yang pertama masa saya memula keje dulu..
Saya ada masalah dengan umah sewa..
Saya telefon my mum sambil nanges2..
Hari ini...
Saya menanges disebabkan seorang staf perempuan yang umurnya lebih tua dari my mum..
Sejak balik bengkel tempohari..
Saya sangat banyak kerja..
Update blog pun saya buat di rumah..
Nak surf pape pun, saya buat di rumah...
Sebab memang sangat sibuk di opis..
Then ade 1 server yang bermasalah..
Menyebabkan 1 sistem itu sekejap ok...sekejap ko...
Saya sudah bertanya pada HQ saya dan dorang minta backup data sql nya...
Tapi saya masih belum sempat..
Disebabkan sistem sekejap ok sekejap tak..
Staff perempuan itu asyik tanya saya je..
Saya telah menerangkan dengan jelas..
Sudah banyak kali ok!
Lagipun sistem tersebut akan di closekan sebab sudah ade sistem baru..
Tapi dia keep asking me everyday..
Sampai la pagi tadi dia tanya lagi..
Sedangkan ketika itu ade 3orang staff len bersama saya yang minta saya settlekan masalah mereka..
So saya hanya dapat cakap
"Sistem tu memang begitu.Takdapat buat pe.Nanti..nanti..nanti....saya confirm semula pada HQ k"
Nak bagi dia puas hati la kan..
Tapi dia balas
"Ni yang saya malas nak tanya..Bila tanya, orang macam tak suke je nak jawab. Tak suka je saya tanya"
Tapi dia cakap tu bukan pandang saya tapi pada sowg staf yg tempatnya disebelah saya.
Dia cakap sambil membuat muka ye!
OWH!Saya sangat terasa ok bile dia cakap camtu....
Dia tak nampak ke saya tengah banyak kerja?
Takkan saya nak settlekan masalah dia je?
Masalah staf len macamane?
Aduhai..
Kata2 dia buat airmata saya keluar tiba2..
SANGAT KECIK HATI!
Now dia panggil2 saya untuk g tempat dia..
Tapi saya buat tidak dengar sahaja..
Jari plak tetiba terluka, terbelah dan berdarah..
Tak tahu macamane leh terluka...
PEDIH!
Sepedih hati saya sekarang.
P/s: Shark, saya tak nak keje sebab orang2 macam ni la...

15 kumen on "Cry..."

siput_uda on June 4, 2009 at 11:39 AM said...

kuatkan semangat k bb.. biasa la tu keje.. akan jumpa orang macam tu..ignore je..

bB sYasYa on June 4, 2009 at 12:26 PM said...

erm..itula sis...

syahza on June 4, 2009 at 12:59 PM said...

bB ~ forgive n forget.. n continue ur life..

u will see the miracle..

we cant change ppl.. ^_^

sHe~ on June 4, 2009 at 1:29 PM said...

hurm, yer, kuatkan smgt.

mmg tempat byk org, byk ragamnya.

hepi2 selalu :]

wid on June 4, 2009 at 1:53 PM said...

bb...
dugaan bekerja tue...
awk sabarlah j k...
tue kira ok dr mcm wid...kene deal ngn org luar..+ org dalam agi..
kdg2 nk lr jer...

bB sYasYa on June 4, 2009 at 2:10 PM said...

to syahza..thanks sis...

to she..thanks juga

to wid..jum lari!

me on June 4, 2009 at 5:34 PM said...

sya..jgn lari dr masalah..pepepon, kiter kene stle gak..mmg susah bile nak deal ngan org yang xreti nk respect n appreciate ape y kiter wat..

lg2, bile kiter lg muder n die hengat die jek yang btol n ok, sbb die lg tue..

mmg org slalu cakap, lg berumur, lg banyak makan garam,

tp, x smestinyer die lg tue, die raser masin tuh lebey dr kiter..



p/s: nanges la..kalo raser nak nanges k..its a gud treatment, tp jgn nanges banyak sgt..

senyum sket..



***
patot la sy raser kamu smcm jek lately..

wid on June 5, 2009 at 8:18 AM said...

jom..jom...nak lari pi riadah jer..
wat sakit hati jer kan...

bB sYasYa on June 5, 2009 at 8:37 AM said...

to me --> erm..thanks..
kamu ase sy semcm je lately ni??erm..im sulking wif u actly..huhuhuhu

to wid -->riadah ke mane plak la

bluefroggie on June 5, 2009 at 9:37 AM said...

kita blk kpg sesama ehhh :)

bB sYasYa on June 5, 2009 at 10:17 AM said...

jum froggie!kite ngedate nak? :P

me on June 11, 2009 at 11:41 AM said...

ehem2..

bB sYasYa on June 11, 2009 at 4:32 PM said...

npe me??huuu

dark angel on June 14, 2009 at 1:52 AM said...

sabar...dan kalu ada peluang belasah je minah tu..haha. Msalah hmate ni hmmm...anggaplah salah satu kepahitan yang terpaksa ditanggung dlm hidup.

bB sYasYa on June 16, 2009 at 9:28 AM said...

to dark angel -->xpela..sy dh ok dgn minah tu..heheheh

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez