Wednesday, June 3, 2009

Doa Minta Jodoh

Nukilan bB sYasYa pada 11:55:00 PM
Tadi usha2 buletin kat MS...
Terjumpa doa yang hampeh betul..
Buat bb tergelak2 je..
Rumate bace pun tergelak2..huhuh
Mari la menghayatinya....

Ya Tuhan,kalau dia memang jodohku,
dekatkanlah...
tapi kalau bukan jodohku,jodohkanlah...

Jika dia tidak berjodoh denganku, maka
jadikanlah kami jodoh...

Kalau dia bukan jodohku, jangan sampai dia
dapat jodoh yang lain, selain aku...

" Ya Tuhan, kalau dia tidak dapat di jodohkan
denganku, jangan sampai
dia dapat jodoh yang lain, biarkan dia tidak
berjodoh sama seperti diriku...
Dan saat dia telah tidak memiliki jodoh,
jodohkanlah kami kembali...

" Ya Tuhan, kalau dia jodoh orang lain,
putuskanlah! Jodohkanlah denganku....

Jika dia tetap menjadi jodoh orang lain, biar
orang lain itu bertemu jodoh dengan yang lain dan
kemudian Jodohkan kembali dia dengan aku ...

Amin....

10 kumen on "Doa Minta Jodoh"

sHe~ on June 4, 2009 at 12:06 AM said...

hahhaa..

sy gelak gulem2 okeh..seriusly dlm ketensian ini, doa itu mmpu buat ai gelak sorg2.

yer, style xmau lepas.
mau jugak dgn dia.
pokoknya mmg xmau lepaslah!

mmg xbley blah!

hahhaa.

bB sYasYa on June 4, 2009 at 12:09 AM said...

hahahha..
bgs2..gelak lg bia tensi itu ilang
hehehhe

hahaha..
kamu mst mau amalkan doa ni tiap harikan? :P

me on June 4, 2009 at 9:29 AM said...

ayak..sape la y kretip sgt wat doa nih..heh..

memule camblur, tp bile bc btol2, baru la le tumpang gelak ngan she~..

bluefroggie on June 4, 2009 at 10:08 AM said...

kena hapal nieh...
huhuhu..

bB sYasYa on June 4, 2009 at 11:05 AM said...

to me -->aiyak...dua kali bace br blh gelak?huuu..mst sgt lurus bendul mase memula bce ni..bce ala2..doa ye?haahaha

to bluefroggie-->hafal jgn tak hafal :P

k-i-e-y on June 4, 2009 at 12:27 PM said...

haha!funny babe!nk pektis ah.
:D

sHe~ on June 4, 2009 at 1:28 PM said...

hahha, memang lawak seyy, seriusly..
jomlah kite gelak berjemaah incik me!hehe.


dan ok gak idea bluefroggie tuh.nak hapal jugak lah :P

bB sYasYa on June 4, 2009 at 2:12 PM said...

to kiey -->pektis la..semoga jodoh anda pnjg dgn si dia

to she -->semua org print, fotostat byk2..tmpal sane sini..seminggu confirm dh hafal..hehehe

Capo Grande on June 5, 2009 at 9:27 PM said...

sesuai utk org tamak mcm sy...huhu...thanx...

bB sYasYa on June 7, 2009 at 10:14 AM said...

org tamak mcm kamu?huhuhu..kamu tamak pe ni? :P

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez