Monday, July 27, 2009

Gastrik owh Gastrik

Nukilan bB sYasYa pada 9:29:00 PM
Gastrik datang lagi...
Dari petang tadi time nak balik keje..
Ai dah terase sakit kat pewot..
Ai makan lunch pe tadi..Tapi nape stil sakit pewot.
Pedih gile!

Balik umah ingat nak masak..
Tapi ramai plak ade kat umah.
Ai ni segan sikit nak masak bile ade orang kat umah..
Tapi pewot memang dah pedih gile..
Makan ubat gastrik, letak minyak kat pewot..(Ubat dah nak abs.Nak kene carik bekalan ubat baru ni..)
Mase tu maghrib..Nak tahan sampai lepas maghrib, baru pikir nak kuar carik makanan..

Lepas solat, ai bersiap2..Tapi duk pikir, nak ajak sape teman ni..
Mesej dia..Tapi dia plak tak dapat teman..
So nak taknak, ai g la JJ sowang2..
Beli pape yang patut..Untuk isi pewot ni..
Tapi ai beli yang ringan2 jew..
Sebab ai salu bile gastrik dah datang, pewot dah masuk angin, makan pape pun muntah..

Lepas beli makanan sikit, ai lepak MBMB..
Sambil makan sambil tengok tb yang ade kat situ..
Tenang gak duk sensorang ni..
Tenang sikit lepas serabut dengan masalah ai dari semalam sampai ke pagi tadi...
Dah puas duk sensorang, ai pun balik...

Now..ngadap lappy ni..
Bosan..bosan..bosan..

P/S:sekarang dah bebetul kenyang..tadi rumate n housemate masak nasi..hehehhe..alhamdulillah ^_^

2 kumen on "Gastrik owh Gastrik"

bLu3iShH.. on July 28, 2009 at 1:15 AM said...

hmm..cmne ley kne gastrik ni..
mkn btul2 tau..take care

bB sYasYa on July 28, 2009 at 9:36 AM said...

erm...nthla sis..asenye dh betul dh mkn...take care too sis..

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez