Tuesday, August 11, 2009

Hari Ini Hari Selasa OK!

Nukilan bB sYasYa pada 12:43:00 PM
Semalam tak keje..Memang saje amek cuti..Semalam pun baru balik dari Johor ke Melaka..Cik Neburaln tak jadi teman ai drive sebab dia demam dan lelah..Cian dia...

So bile Isnin tak kerja..Arini dah macam ari Isnin..
Macam2 task menanti..Sehingga menyebabkan ai naek angin secara tidak terang terangannya!
Macam2 borang ai keluarkan pada para pegawai..Yang dihantar melalui emel..Melalui paper..
Lantak korang la..Nak sangat ai menjadi keras aty, ilangkan lemah lembut dan baik aty, menjadi tegas dan sebagainya.
Harap2 tiada lagi orang yang menjerit2 memanggil nama ai kat opis.. Dah rupe tarzan je..
Ko nak sangat jadi tarzan ke?Ai antar ke Zoo nanti..Zoo Melaka pun bukan jauh sangat dengan opis.. Ai ni pegawai ko, so tak payah la nak panggil ai terjerit2..
Lepas ni pape masalah korang pandai2 la datang tempat ai, isi borang.. Dah lengkap, baru la ai g tempat korang..Settlekan masalah korang..PADAN MUKA!

P/S: Pada cik Neburaln, semoga cepat sembuh ye..Tak pat nak contact awk..Kredit memanjang low..Kang mesej awk, awk bukan dapat pun..Buat Penat Je!Huhuhu

3 kumen on "Hari Ini Hari Selasa OK!"

TeD on August 11, 2009 at 1:29 PM said...

bb... jangan marah2 eh... nanti kite pegi zoo sesame... ted teringin pegi zoo melaka... :)

♥ ana_bp86 ♥ on August 11, 2009 at 1:39 PM said...

sabo2....huhuhu

bB sYasYa on August 11, 2009 at 4:31 PM said...

to ted: jum2..kite g zoo melaka..bb dh bwk baby dh...huhu

to ana : msh bersbr ni...

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez