Friday, September 18, 2009

Salam Aidilfitri

Nukilan bB sYasYa pada 8:15:00 AM
Assalamualaikum semua..

Dikesempatan ini saya sebagai tuan blog ini ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA.Maaf Zahir dan Batin.
Saya memohon beribu kemaafan kepada semua andai saya ada tersalah tutur kata atau ada ayat2 saya di dalam blog ini yang menyinggung perasaan sesiapa. Saya tidak bermaksud apa2 semasa membuat entry di blog ini. Kepada sesiapa yang kenal saya dengan dekatnya, saya memohon maaf jika ade perbuatan saya yang membuat anda tersinggung atau terasa. Halalkan makan minum saya selama anda mengenali dan menjadi kawan saya. Terima kasih banyak..Semoga anda semua berbahagia disamping keluarga pada hari lebaran ini.

P/S: Saya akan memandu ke Kluang, Johor petang ini. Ada sesape mahu follow?? Berhati2 di jalan raya ^_^

6 kumen on "Salam Aidilfitri"

++d++ on September 18, 2009 at 1:18 PM said...

kehadapan buat bb yang lama xketemu,,,
selamat hari raya yer..
berapa hari cutinyer..
memandu tue hati2 yer..
jangan bawak laju2..

bB sYasYa on September 18, 2009 at 2:57 PM said...

terima ksh cik d..
selamat hari raya juga..
maaf zahir & batin..
cuti hanya 4hari saje..
brape lame cuti cik d?
selamat balik kg ye ^_^

++d++ on September 19, 2009 at 3:29 PM said...

saya cuti kumpul semua seminggu tue..lama x???ngee

bB sYasYa on September 20, 2009 at 11:43 PM said...

uish..borong cuti ye

ourluvremains on September 27, 2009 at 10:44 PM said...

selamat hari raya aidilfitri kepada kamu yang lama tidak ku jenguk.
maaf zahir batin.
huh...ada batin ke?erk..

bB sYasYa on September 29, 2009 at 1:02 PM said...

selamat hari raya..
takde batin kot..huu ^_^

 

Empty Life Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez